• Ecotools checkmark usp Op werkdagen binnen 24 uur verzonden
  • Ecotools checkmark usp Gratis verzending in NL vanaf €50 excl. BTW
  • Ecotools checkmark usp Al sinds 2005 de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs

Mocht je problemen hebben met bijvoorbeeld inloggen of een winkelwagen die niet zichtbaar is dan ligt dit waarschijnlijk aan je cache. Hieronder geven wij voor verschillende browsers aan hoe je dit zelf kan oplossen:

 

Microsoft Edge:

1. Tik op de drie puntjes rechtsboven

2. Klik op 'Instellingen'

3. Klik op 'Privacy, zoeken en services'

4. Scroll naar beneden naar de kop 'Browsegegevens wissen'

5. Klik op 'Kiezen wat u wilt wissen'

6. Kies 'Gehele tijd' bij het vak 'Tijdsbereik'

7. Vink het vakje 'Cookies en andere sitegegevens' & 'afbeeldingen en bestanden in de cache' aan

8. Klik op 'Nu wissen'

Google Chrome:

1. Tik op de drie puntjes (rechtsboven op desktop, rechtsonder op mobiel)

2. Klik op 'Browsegegevens wissen'

3. Selecteer 'Alles' in het vak 'Periode'

4. Vink het vakje 'Cookies en andere sitegegevens' & 'Gecachete afbeeldingen en bestanden' aan.

5. Klik op 'Gegevens wissen'

6. Probeer nu nogmaals dat te doen wat je probeerde toen je problemen had met de website.

Mozilla Firefox

1. Klik op het pictogram Menu in de rechterbovenhoek

2. Klik op 'History'

3. Klik op 'Recente geschiedenis wissen'

4. In het tijdbereik om te wissen: vervolgkeuzemenu, selecteer Alles

5. Schakel de relevantje Cookies en Cache in

6. Klik op de knop 'Nu wissen'

7. Start Firefox opnieuw op

Safari

1. Open de Safari-app

2. Klik op het boek-icoon

3. Klik op het klok-icoon en vervolgens op 'Wis'

4. Geef onder 'Wis tijdbestek', 'Alles' aan

5. Tik op 'Wis geschiedenis'

 

Heb je hierna nog problemen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@ecotools.nl of via 0343 - 593111 en zij zullen je verder helpen.